Акумулаторите са най-важната част при новите автомобили.

Без какво не може един бензинов двигател? На практика която и част да отстраните от двигателя, той няма да работи.  Дори най- малките компоненти са пряко свързани със работата на двигателя. При по- новите и модерни двигатели акумулаторът е най- важната част и затова се нуждаят от много добри акумулатори, заради компютъра който, контролира всичко. Той контролира колко гориво да се впръска във двигателя, кога да се впръска горивото и въздуха и кога да се отварят и затварят клапаните. Той регулира отношението гориво- въздух впръскани във горивната камера. Някои двигатели даже имат по 2 свещи на цилиндър. Което осигурява по добра експлозия на горивото във цилиндъра и по- голяма мощност от по- малък двигател. Но мощността на двигателите не зависи само от това колко е мощна експлозията. Важно условие е също така обема на двигателя. Въпреки че в днешно време не всеки може да има автомобил с голям двигател не само заради високите данъци но и заради цените на горивата и все пак това е важен знак за това колко мощен ще е двигателя. Принципа на работа е от огромно значение при двигатели с еднакъв работен обем но различен тип, като например карбураторен и инжекцион,  можем да наблюдаваме как инжекциона произвежда близо два пъти мощността която излиза от един карбураторен двигател. Което от своя страна дава възможност да използваме все по- малки двигатели с по- малък разход на гориво и в крайна сметка по малък данък. Друго средство което помага да увеличим мощността на двигателите е турбо- компресорът. През него в двигателя се вкарва въздух под налягане, който завишава нивото на експлозията създадена вътре благодарение на тока дошъл от акумулатора. Най- модерното в днешно време е малък двигател с висока мощност, които има нисък разход  на гориво и се представя добре, и все пак концепцията че двигателят не може да работи без някой от компонентите си остава, но за сметка на това можем да добавяме такива за да подобрим работата му и да извлечем по- голяма мощност от този иначе малък и слаб мотор. Разбира се тези промени не излизат никак евтино на човека решил да ги прави, но в случай че не прекаляваме със настройките и усилване на мощността можем да свалим разхода на едно превозно средство със от 10 до 25 процента от оригиналният.

[Total: 0    Average: 0/5]
Публикувано в Авто, Разни. Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *