Във форма след раждане на бебе

На храненето на майката преди и след раждане следва да се обърне особено внимание. Често срещано разбиране у младите майки е, че трябва да се хранят за двама. Това обаче се отразява както върху теглото на самата майка, така и върху здравето на бебето.

Истината е, че след раждането, за да възвърне предишната си форма, без риск за здравето и без диета, майката има нужда от балансирана, богата на витамини и минерали, храна. По-конкретно, ако приеманата храна съдържа калций, магнезий, протеини, белтъчини, желязо и въглехидрати, не се прекалява с количеството и се обръща внимание на качеството, организмът на майката ще получава необходимите за този период вещества. Да не забравяме, че пиенето на вода е много важно за доброто здраве на майката. Ежедневният прием от минимум 8-осем чаши вода подпомага изхвърлянето на токсините. По този начин ще запазите фигурата си и ще бъдете винаги във форма.

Трябва да знаете, че е важно не само да намалите излишните килограми, но и да продължите да поддържате тегло, отговарящо на височината ви. Разочарованието ви ще е голямо, ако след толкова усилия, се наложи отново да започнете всичко отначало. Ето защо преди да започнете с процедурата за намаляване на теглото е необходима един вид предварителна подготовка. Тя ще ви помогне да осъзнаете някои важни аспекти и да създадете правилна основа за новия си начин на живот и в същото време ще ви предпази от бъдещи неуспехи и разочарования.

Преди всичко трябва да знаете, че всяко усилие за намаляване на теглото започва от мозъка. Загубата на излишни килограми ще повиши самочувствието ви и ще подобри външния ви вид. Други стимули, които ще ви помогнат в тези ваши усилия, са възможността да носите дрехи, без да е необходимо да се съобразявате с килограмите, да изкачвате стълбите без да се изморявате, да се занимавате с вашето хоби или работа без да се затруднявате, да изглеждате по-елегантна в очите на вашите приятели и семейство.

[Total: 0    Average: 0/5]
Публикувано в Здраве. Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *