Оптимизация на сайт и Интернет маркетинг

В България Интернет маркетинга става все по-популярен и по-популярен. Макар че българската онлайн аудитория е с години назад в сравнение с други места хората бързо се ориентират към рекламирането в Интернет.

Точно тук се появяват процесите на оптимизация на сайт за търсещите машини, оптимизацията за социални мрежи, платените реклами в google (пример за търсачка) и управлението на онлайн репутацията. Като за начало е добре хората да се научат, че SEO оптимизация и процеса на изработка на сайт са свързани до известна степен – тук се появява на сцената вътрешната SEO оптимизация на сайт, която е изцяло насочена до неговата структура и съдържание. След това идва и същината на SEO, а именно да се позиционира сайта в челните места на търсачката. За разлика от чужбина, където 4 до 6 месеца са нещо нормално като оптимизация на сайт в България нещата и клиентите обичат да „юркат“ оптимизаторите, които в много случай също „юркат“ нещата, за да стане SEO по-бързо. Тук се появяват редица проблеми, като наказания от Google и дори изхвърляне от индекса, което е доста лошо. Освен това някой хора прибягват до техниките на черното SEO, които също не успяват да избягат на Google, който пък не закъснява да раздава наказания. Разбира се, в България конкуренцията е значително по-малка от тази в чужбина, което позволява оптимизацията на един сайт да се осъществи по-бързо от половин година. Що се отнася до оптимизацията за социални мрежи тя не е особено ефективна, тъй като генерира „не таргетиращ“ трафик или казано иначе посетители, които нямат за таргет конкретната ключова дума / фраза. Що се отнася до платената реклама то тя върши доста полезна работа. Нека например да разгледаме рекламите в Adwords. Те се появяват над нормалната страница с резултати и попадат първи в полезрението на посетителите на Ваши уеб сайт. Именно това е една много печеливша стратегия. Друг фактор, който играе важна роля е положителната репутация на Вашия бизнес в Интернет. Ако потребителите прочетат негативни коментари (най-често публикувани от конкуренцията) за Вас то мнението им ще бъде също така негативно. Естествено за присъствието Ви в Интернет преди всичко е необходимо да съществува работещ уеб сайт, нещо за което много хора питат, след като бързат да задават въпроси относно SEO оптимизация и популяризиране във фейсбук. С оглед на казаното можем да заключим, че присъствието в Интернет е печеливша стратегия за всеки бизнес, като именно тази стратегия ще придобива все повече и повече популярност в бъдеще.

[Total: 0    Average: 0/5]
Публикувано в WWW. Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *