Wood Wood Outlet • Модерни аутлет дрехи • Онлайн цени — Mania.bg

6 съвета за по-лесна комуникация в офиса от Zaplata.bg

46

В тази статия ще споделим интересна информация на тема – как да се разбираме с колегите си. Източник на полезната информация и водещия сайт за обяви за работа в България – Zaplata.bg.Но какво провокира проучването? Да се разбираме с колегите не винаги е лесно. Когато прекарваме толкова много време с едни и същи хора, ние сме обект на определени форми на конфликт. Сблъсъците на работното място обаче усложняват ежедневните Ви задачи. По този начин би било по-разумно да се научим да се разбираме с колегите си и да избягваме конфликти. Обмислете следните стъпки, ако искате да се научите да не се намесвате в конфликтни ситуации с колегите.

Слушайте повече. Говорете по-малко

Така, не само ще научите повече за колегите си, но и ще избегнете излишни думи. Освен това, ако слушате повече, вашите колеги ще оценят вниманието Ви към тях.

Поддържайте мек тон на работното място, ако искате вашите колеги да са добри към вас

Например, говоренето за религия и политика може да доведе до противоречия. Поради тази причина трябва да се опитате да промените темата, ако разговорът премине към спор или се превърне в друг конфликт на интереси. Ако не можете да промените темата, запазете спокойствие или се опитайте да излезете от дискусията дипломатично.

Съберете се, за да общувате по време на почивките

Ако някой иска да разговаря с вас, докато сте зает, предложете да отложите разговора за по-късно. Опитайте се да бъдете дипломатичен, така че Вашият колега да не се чувства отхвърлен. Например, можете да кажете нещо като: „Напълно съм съгласен. Толкова съм натоварен, но с удоволствие бих го дискутирал в обедната почивка.“

Не бъдете офис клюкарки и стойте далеч от такива хора

Клюките и оплакванията между колеги често водят до някаква форма на враждебност между служителите в офиса. Най-добре е да не казвате нищо или да си тръгнете, когато чуете клюките на колегите си.

Подобрете позицията си и се докажете, като помагате на останалите

 Ако се опитвате да работите твърде усилено, вашите началници ще видят във Вас работен кон. Ако помогнете на колегите си да постигнат техните цели, те ще ви видят помощник у Вас. Това не означава, че трябва да свършите работата на колегите си. Вместо това, можете да облекчите бремето им, като извършвате малки услуги или ги карате да се чувстват комфортно, като им взимате кафе или обяд. Тези малки признаци на доброта ще бъдат оценени и запомнени.

Показвайте уважение към висшите ръководители, дори и да не отвръщат

Не позволявайте негативното отношение или грубите изисквания на мениджърите да Ви разстройват. Ако искате приятна вътрешно колегиална връзка, тогава трябва да се справите с факта, че хората се държат по определен начин по свои причини и не можете да направите нищо по въпроса. Отговаряйте по-позитивно на негативното поведение с учтивост и уважителна реакция.

Вижте още интересни и полезни статии в блог секцията на zaplata.bg

Оставете отговор

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са маркирани *

Свързани публикации