15
Факторите, които е добре да се вземат предвид по време на проектирането на всякакъв вид брошури са вида, посланието и описанието. Тъй като има толкова много продукти и услуги, които се нуждаят от маркетинг, хората използват широк набор от брошури, които да отговарят на нуждите на хората. В този пост се описват видовете, от които всеки човек може да избере подходящата за неговата цел. А ето и някои основни видове брошури:
- Флаери и листовки. При печат на флаери и листовки става въпрост за вид рекламни материали, които се различават от другите видове, защото те се използват за насочване на голям брой хора към продукта или услугата, която се предлага. Този вид брошури са често използван елемент, който трябва да бъде уникален в своя дизайн и в цялостнотото си представяне. Броят на страниците във флаерите или листовките е само една и по този начин, те са евтини за отпечатване, както и удобни, тъй като информацията е кратка и точна, а именно това очакват и потребителите.
- Брошура, сгъната на две. Тези брошури са сравнително редки, но могат да имат голямо влияние, когато се използват правилно. Причината те да се използват рядко е тяхната цена. Така че, те се използват най-вече като най-висок клас рекламни материали. Тези брошури са изработени от висококачествена хартия, която ги прави здрави, тъй като те трябва да достигнат целевия клиент в добро състояние. Въздействието на тази брошура е такава, че читателите да я пазят за по-дълго време и има голяма вероятност да бъде видяна и от други хора, и така да се умножи броя на клиентите. Като уникална функция, сгъването на тази брошура, я прави компактна и лесна за носене. Структурата на четири страници към тази брошура създава достатъчно пространство за осигуряване на информация и качване на по-подробни снимки на продукта или услугата, които се рекламират с нея.
- Брошура сгъната на три части. Както подсказва името, тя има три гънки и може да се нарече следващата версия на брошурата, описана по-горе. Тези брошури осигурят достатъчно пространство, за да представи човек информацията си, тъй като създава шест самостоятелни страници. Този вид брошури е много често срещан поради тяхната ниска цена. Те са по-лесни за носене и са в състояние да впечатлят целевия клиент да ги прочете.
- Брошура, сгъната на четири части. Това е най-често срещаният тип брошури, които се използват от много компании, тъй като са сравнително евтини за печат. Те са сгънати на две, образувайки четири листа (осем страници) – предна страница, задна страница и два вътрешни листа. Те се изработват като два листа се наслагват един върху друг, захващайки се с телбот. Това е прост и лесен начин за прочитане на информацията. Една съвременна версия на този вид брошура е книжката. В книжката има няколко страници и тя изглежда по-скоро като списание. Този тип брошура е полезна за компании, които произвеждат много стоки и се нуждаят от повече пространство за реклама.
- Брошури с папки. Тези брошури имат допълнителна функция на папки в брошурата. Полезно е да се съхранява под формата на обратна връзка, или формуляр за участие.
- Брошури със „Z” форма. Както подскзва и името, тази брошура се сгъва под формата на буквата „Z“. Сгъването създава екстравагантен вид на брошурата и ще остави читателя впечатлен. Тя изглежда като музикаления инструмент акордеон и усъвършенстваната й версия, която се състои от повече гънки се нарича брошура тип акордеон. Те позволяват на компаниите да представят своите търговски предложения в големи подробности, тъй като има три отделни листа и общо шест страници.