На всички ни се е случвало да търсим в Google. Всички потребители в интернет пространството търсят в Google – търсачката, която може да разреши проблемите ни. Може би, разглеждайки естествените резултатите от търсенето Ви, сте се чудeли какви са тези оцветени резултати, излизащи отгоре и отстрани. Аз ще сложа край на чуденето Ви, като Ви представя, че това са интернет реклами направени чрез платформата – Google AdWords.
Рекламата чрез Google AdWords е онлайн реклама, при която се заплаща на клик. Наименованиетo й идва от английското словосъчетание Cost Per Click (СРС) или на български – заплащане на клик. Този вид на плащане е най-голямото предимство на платформата.
За да се възползвате от предимствата на интернет рекламата, първото и задължително условие е да имате активен уеб сайт. Изработката на уеб сайт е продължителна и сложна задача, но независимо от това той е необходим на Вашия бизнес. Най-лесният начин за Вас да се сдобиете с такъв е да се свържете с уеб агенция и в кратки срокове Вие ще можете да се възползвате от услугите на AdWords.
Съществуват много и различни сами по себе си начини да популяризирате бизнеса си в интернет. Въпросът тук е доколко са ефективни те. Статистическите данни показват, че най-добри резултати от интернет реклама дава Google AdWords.
Чрез платформата Вие ще насочите посланието си само към Вашата аудитория. Това е единствената онлайн реклама, която позволява насочване към определена целева група. Последното може да стане чрез дефиниране на ключови думи, които съответстват на продуктовия Ви микс. Правилният им избор Ви гарантира, че рекламата Ви ще бъде видяна само от потребители, търсещи именно Вашия продукт. Следващото обстоятелство, което ще Ви насочи в още по-голяма степен към потенциални клиенти е, че имате право да изберете точното място на показване на рекламата Ви – според географски критерии. Ако смятате, че потребителите Ви ще търсят продуктите Ви главно сутрин или по друго време на денонощието, то тогава можете да изберете и час на показване на посланието Ви. Последното може да направите и когато разполагате с ограничен бюджет. Възможността на Google AdWords да насочвате рекламата си към Вашите потребители Ви дава по-голям шанс да увеличите трафика към сайта си, да генерирате по-големи продажбите и то с по-голяма възвръщаемост на инвестицията си.
Към създаването на рекламното съобщение Google налага някои задължителни изисквания. Едното от тях е за броя на символите, с които ще представите бизнеса си. За заглавието Вие разполагате с 25 символа. От броя им става ясно, че тук трябва да развихрите въображението си и да сътворите атрактивно и грабващо заглавие. На следващо място идва обемът на рекламното послание. За него Вие разполагате със 70 символа. Виждате, че и те са малко и за него трябва да се постараете.
Google рекламата е измерима. Наред с останалите й предимства и това я прави уникална. Вие можете да следите резултатите от провеждането на рекламната Ви кампания.
Да рекламирате с Google AdWords е привилегия. Вашата реклама ще е там, където са клиентите Ви, а къде са те? В Google!