Ключовите думи са от основна важност за вътрешната SEO оптимизацията на всяка страница. Правилното им подбиране има решаваща роля за мястото ни в търсачките. Има някои добри практики, които трябва да се следват, за да запазим ранга си висок, каквито и промени да решат да въвеждат водещите Google и Bing. Тук ще ви представи седем важни елемента за този компонент от SEO оптимизацията.
1. Заглавието на страницата – Използването на основната ключова дума или фраза поне веднъж в заглавието на страницата е препоръчително. Колкото по-нагоре в кода на страницата се намира, толкова по-добре. Не само, че това е похват, който се харесва на търсачките, но и силно влияе на потребителското поведение. Трябва да се стремите да поставите ключовата дума на мястото, което се вижда най-добре от потребителя. Добре е SEO оптимизацията да се прави за ключова думи, които са класирани както по известност, така и по потребителско намерение.
2. Заглавието на текста – Редица изследвания показват, че потребителите са склонни да кликват върху резултати, които са най-близки до ключовите думи от тяхното търсене. Това е и една от причините, заради които ще ви се наложи да направите дълги списъци от ключови думи и фрази. Ще имате за цел да отгатнете потребителското поведение, чрез своята SEO оптимизация.
3. Основен текст – Той трябва да дойде като изненада. Един от наичните да се направи това е да запазите част от ключовите думи за основната част на текста. Все пак това не е упражнение за повторение на една ключова дума. Търсачките имат усърършенствани алготиртми и могат да отчетат дали е необходимо използването ѝ. Това е начин да се контролира качествено съдържание в сайтовете, както и лоши практики в SEO оптимизацията. Това означава да поднесете вашето съдържание интересно и пълно с ключови думи.
4. URL – Един добър URL има няколко ключови аспекта, но основният от тях е употребата на ключова дума. Той не само ще улесни търсенето, но може да бъде използван и за anchor текста. Това е един от най-важните компиненти на вътрешната SEO оптимизация на сайтове. При правилно построен URL адрес повечето от ключовите думи присъстват в него. Това улеснява едновременно потребителя, както и специалистите по SEO оптимизация на сайтове. Освен това е наистина много лесно за проверка.
5. Снимки – Да имате изображения на основните ключови думи е мъдро решение по много причини. Не на последно място трябва да се отбележи, че те се отчитат пряко и косвено при подреждане на резултатите. Най-пряко снимката може да се появи в резултатите на търсене за изображения. Google драстично намалиха трафика на търсенето на изображения.
6. Вътрешни и външни връзки – Всяка добра страница трябва да ни отвежда до онова, което търсим само с три или четири кликвания. Освен това, чрез SEO оптимизацията страницата трябва да ни предсотавя останалите интересни материали, които се налага да видим. Важото е вашата страница да има добре изградена мрежа от авторитетни външни ликове. Освен това, за да повишите времето на вашите потребирели в страницата си, изградете и вътрешни линкове.
7. Мета описание – Мета описанието на страницата не се използва директно в алгоритъма за класиране на резултати. Все пак това не означава, че няма значение. Мета таговете работят по заявка на ключова дума. Обикновено се появяват в резултатите от тъерсенето, което ги прави много важни. Потребителите ги взимат под голямо внимание, когато решават къде да кликнат.
Още интересна и полезна информация за SEO оптимизация на вашият уеб сайт може да намерите на уеб сайта на SEO PAL.