Всеки мъж иска когато жените се приближат до него да започват да изгарят от желание. Това може да се постигне не само с красота или чар, защото не всеки мъж изглежда като Брадли Купър, Брад Пит или Аштън Кътчър, но с подходящите парфюми всичко се променя. Един съблазнителен аромат може да предизвика възбуда при жените много повече от външният вид на мъжа. Да, това е доказан факт, въпреки че няма научно обяснение за него. Известните производители на парфюми знаят това и го използват при създаването на серии от невероятни аромати. Има мъжки парфюми, които са предназначени за бизнес срещи, за специални поводи и така нататък, но класацията по-долу е за парфюмите с аромат привличащ жените. Те никога няма да излязат от мода. Те са тук за да останат. Те са просто… завладяващи. Ето ги и тях:
Cool Water на Davidoff – тук говорим за съблазън в най-чиста форма. Този Бог на парфюмите веднага хваща погледа (или по-правилно би било да кажа обонянието?). Секси, изтънчен и определено заразен, той води до пристрастяване.
Acqua Di Gio на Giorgio Armani – за любителите на дървесните аромати, Армани е най-добрият избор. Той е необичаен, съблазнителен и определено мъжете, които го използват трябва да внимават когато са в компания с повече жени.
Code на Giorgio Armani – още един аромат на този велик дизайнер. Престъпление е да не го притежаваш! Смесицата от лимон и бергамот го правят изключително успокояващ за мъжете, а при жените определено предизвиква наслада.
Dior Homme на Christian Dior – вие сте обикновен човек, или не сте? Ако официалните неща ви прилягат и елегантността е това, което ви привлича точно Диор е точният избор.
Energize от Hugo Boss – комбинация между плодови и дървесни аромати наелектризиращи сетивата ви и натоварена с големи дози сексапил. Този парфюм е бърз и печеливш залог, който наистина ще ви накара да се чувствате като БОС.
Отдавна отминаха дните, когато качествените козметика и парфюми се използваха само за партита. Сега вече всеки може да притежава тези пленителни и сексапилни аромати. Мъже, ако до преди няколко минути не сте знаели какво да купите, сега вече не е така, нали?