Визитката е най – лесния, удобен и уникален начин да представите себе си пред обществото. Тя е малка, лесно се съхранява и носи най – важната информация за Вас, Вашия бизнес и Вашата уникална самоличност. Из между всички други РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ, тя е най – евтиния и компактен начин да предоставите нужните координати на другите, за да могат лесно да се свържат с Вас.
Кой е най – краткия и пряк път за да направите своите ВИЗИТКИ, без да ходите по рекламни агенции, дизайнерски ателиета, печатници и др., да губите така ценното си и все недостигащо време, да разнасяте Вашите файлове на някакъв носител и да се окаже, че трябва да си ги преработвате и прочее?
Много по – лесно и просто е да седнете пред компютъра в удобно за Вас време, независимо в коя част на денонощието, да влезете в интернет и онлайн да създадете своята идея, за предпочитаната визия на представянето си. Всичко това може да стане в три много кратки стъпки, чрез уникален редактор за ВИЗИТКИ, който Ви дава възможност да изберете фон или да качите Ваш, да добавите и разположите както на Вас Ви харесва, данните си и да изпратите поръчката.
Освен това визията на визитките зависи много и от вида на картона върху който се отпечатват. Той може да бъде както обикновен, така и специален.
Специалните картони могат да са светли, тъмни, искрящи (перлени), матови, бежови, гладки, релефни, с метални отблясъци и какви, ли още не. Те придават по – луксозен, представителен и елегантен вид на продукта, а представителността е от голямо значение. За представителността на визитките може да се добави още и ламиниране с мат, гланц или кадифе ефект – ламинат. Ефекта е значителен.
Ламината освен, че прави по – красива визитката, я прави и по – здрава. Така тя е по – трайна и не се мокри, драска, износва и унищожава.
Ето и още една важна и интересна идея за подобряване елегантността на ВИЗИТКИТЕ. За да са по – шик, те може да са със заоблени ъгли, което ги прави веднаж приятни на вид и още по – приветливи.
Цялата работа ще Ви отнеме не повече от 15 минути.
Все пак, преди да се спрете на дадената, избрана от Вас визия, преценете внимателно къде и как ще използвате (предлагате) този семпъл, но не маловажен продукт. След като прецените правилно тези показатели, вече всичко е готово.